Showrooming najpopularniji kod mlađih kupaca
Showrooming je najpopularniji među populacijom između 18 i 34 godine, kod koje je udio takvih kupaca veći od dvije trećine
Prema rezultatima istraživanja tvrtke Interactive Advertising Bureau (IAB), polovina punoljetnih kupaca u fizičkim trgovinamau SAD-u koristi mobilne uređaje kako bi usporedili cijene i dobili dodatne informacije o proizvodima.
Praksa koja se naziva "showrooming", posebno je popularna među mlađim kupcima, a IAB je definira kao "usporedba cijena korištenjem prijenosnih uređaja tokom boravka u fizičkoj trgovini prije kupovine proizvoda". Prema rezultatima istraživanja, kupci najčešće na kraju kupe proizvod u fizičkoj trgovini, no često ne u onoj u kojoj su započeli svoje mobilno istraživanje. Sljedeći najčešći scenarij je kupovina proizvoda putem internetskih stranica druge trgovine nakon napuštanja fizičke trgovine.
Showrooming je najpopularniji među populacijom između 18 i 34 godine, kod koje je udio takvih kupaca veći od dvije trećine, a i veća je vjerojatnost da će kupiti taj proizvod u konkurentskoj trgovini nego kod starijih kupaca.
Showrooming najpopularniji kod mlađih kupaca
Reviewed by Unknown
on
00:00
Rating:

Nema komentara: