Top Ad unit 728 × 90

random

Showrooming najpopularniji kod mlađih kupaca

Showrooming je najpopularniji među populacijom između 18 i 34 godine, kod koje je udio takvih kupaca veći od dvije trećine
Prema rezultatima istraživanja tvrtke Interactive Advertising Bureau (IAB), polovina punoljetnih kupaca u fizičkim trgovinamau SAD-u koristi mobilne uređaje kako bi usporedili cijene i dobili dodatne informacije o proizvodima.

Praksa koja se naziva "showrooming", posebno je popularna među mlađim kupcima, a IAB je definira kao "usporedba cijena korištenjem prijenosnih uređaja tokom boravka u fizičkoj trgovini prije kupovine proizvoda". Prema rezultatima istraživanja, kupci najčešće na kraju kupe proizvod u fizičkoj trgovini, no često ne u onoj u kojoj su započeli svoje mobilno istraživanje. Sljedeći najčešći scenarij je kupovina proizvoda putem internetskih stranica druge trgovine nakon napuštanja fizičke trgovine.

Showrooming je najpopularniji među populacijom između 18 i 34 godine, kod koje je udio takvih kupaca veći od dvije trećine, a i veća je vjerojatnost da će kupiti taj proizvod u konkurentskoj trgovini nego kod starijih kupaca.
Showrooming najpopularniji kod mlađih kupaca Reviewed by Unknown on 00:00 Rating: 5

Nema komentara:

Sva prava zadržava Frisko za Vas © 2015 - 2016
Dizajnirao Hadis Bosnić

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.